Hyppää sisältöön
{{ selectedLibrary.Picture.Name }}

Yhteystiedot

{{ selectedLibrary.Address.Street }}
{{ selectedLibrary.Address.Zipcode }} {{ selectedLibrary.Address.City }}
Koirat sallittu
Koirat kielletty
Siirry kirjaston sivuille

Uusimmat tapahtumat

Selkouutiskahvit

Selkouutiskahveilla kuuntelemme Yle Areenasta selkouutiset. Sen jälkeen luemme uutisen ja keskustelemme siitä yhdessä suomeksi. Opimme näin yhdessä suomea, ja tutustumme Suomen tapoihin ja historiaan.

Selkouutiskahvit järjestetään Entressen kirjaston Pikku Estradilla torstaisin klo 10-12:00.

Viimeinen kerta 9.12.2021.

Koronapassi kirjaston tapahtumissa
Tarkistamme koronapassin kaikilta yli 16-vuotiailta osallistujilta kirjaston tapahtumissa voimassaolevien rajoitusten mukaisesti. Tarkistuksen yhteydessä ei kerätä henkilötietoja.

Koronapassi tarkastetaan tapahtumatilan sisäänkäynnillä. Saavuthan paikalle hyvissä ajoin ja otat passin valmiiksi esille, jotta palvelu sujuu joustavasti.

Suosittelemme kasvomaskin käyttöä aina kirjaston tapahtumiin osallistuttaessa. Huolehdithan myös hyvästä käsihygieniasta. Tulethan tapahtumiimme vain terveenä.

Näin lataat koronapassin:

  • Lataa koronapassi etukäteen osoitteesta www.kanta.fi/koronatodistus
  • Tallenna tai tulosta tiedosto tai ota siitä kuvakaappaus kännykkääsi. Huom. kuvakaappauksessa pitää näkyä koko koronapassi.
  • Voit näyttää passin joko mobiililaitteelta tai tulostettuna.

Kirjaston henkilökunta opastaa tarvittaessa koronapassin lataamisessa tai tulostamisessa.

Pikku Estradi (Entressen kirjasto)

25.11.2021 klo 10.00 - 12.00

Viimeksi päivitetty 8.12.2021