Asiakastyytyväisyys_Vantaa

Asiakkaiden mielipide näkyviin Vantaan kirjastoissa

Vantaan kirjastoissa kerätään asiakaspalautetta järjestelmällisesti uusilla ja helppokäyttöisillä  laitteilla. Kertynyttä palautedataa hyödynnetään jatkossa palveluiden suunnittelussa.

Kaikissa Vantaan kirjastoissa ja kirjastoautoissa on otettu käyttöön asiakastyytyväisyyden mittaamisen tarkoitettuja laitteita. Laitteita kehitetään edelleen ja tavoitteena on luoda helppokäyttöinen palautekanava, jossa yksittäiset näkemykset voidaan suhteuttaa laajempaan kokonaisuuteen.

Uusien palautelaitteiden kautta saatavan asiakaspalautteen keskiarvo päivittyy reaaliaikaisesti Vantaan kirjastojen omille sivuille Helmet.fi:ssä Kirjastojen toimintaa muokataan arvioiden perusteella.

Lisäys 8.5.2019:

Myös Espoon kirjastoissa on nyt samanlaiset helppokäyttöiset palautelaitteet kuin Vantaalla. Anna arviosi kirjastokäynnistä ja vaikuta palveluiden kehittämiseen. Kiitämme!